Verbeterde producten
Elan Wonen maakt sinds kort gebruik van het Klantvolgsysteem (KVS). Het is een unieke manier van contact hebben met de klant, waardoor een bijzonder effectieve ondersteuning mogelijk is. Maar ook het Huurdersportaal - dat al enkele jaren in gebruik is-  heeft een mooie update gehad; huurders hebben daar nu inzicht in de aangemaakte tickets en alle gerelateerde communicatie. Het is zelfs mogelijk om via het portaal of per e-mail op tickets te reageren of een ticket aan te maken!  En dat is nog maar een klein gedeelte van al het mooie wat in deze nieuwe, verbeterde producten zit.

KVS2-385x300.jpgKVS4-385x300.jpg

Duidelijke communicatie
Samen met onze Lead Developer Marcel Wijnands heb ik gezorgd voor een vloeiende overgang van het vorige systeem naar het nieuwe model. Het KlantVolgSysteem communiceert met het Huurdersportaal, VIM vastgoedportaal en Primaire systeem (Cegeka-DSA)  middels zogenaamde WebApi’s, want het KVS kan informatie inzichtelijk maken uit al deze bronnen. Hiervoor moest het één en ander goed worden ingericht op zowel onze eigen technische omgeving, als die van de klant. Duidelijke communicatie is hierbij van groot belang, waarvoor wij de nodige tools in gebruik hebben genomen en dit proces heel goed is verlopen. Dat maakt het live brengen van een gloednieuw product een stuk makkelijker en leuker. Toen alles geïnstalleerd was en de ‘aan’ knop werd ingedrukt, was het te gek om te zien dat het eerste ticket binnen 5 minuten al binnenkwam.

Heb je vragen over het het KlantVolgSysteem? 
Neem dan contact op met Steef Bakker via 020 - 5141040 of mail naar steef@bataviagroep.nl