VIM Themadag - Woningcartotheek op 9 maart 2017

Wat houdt het in?
Het Vastgoedportaal beheren en up-to-date houden, vergt tijd en aandacht. Door gebrek aan tijd is het soms lastig om bij te blijven bij nieuwe mogelijkheden in het model. Door de tijd heen kan het zijn dat de gegevens niet meer actueel zijn of dat schermen niet meer nodig zijn. Het resultaat? Een model waar jij en je collega's niet alles uit halen. Zonde, want het portaal kan juist van grote waarde zijn voor jouw corporatie. Helemaal als de corporatie de ambitie heeft om in de toekomst meer met online dienstverlening te doen. Om corporaties te helpen meer uit het model te halen, organiseren we ook dit jaar verschillende VIM Vastgoedportaal Themadagen. Ben je ook benieuwd naar de vele mogelijkheden in het Vastgoedportaal? Meld je dan nu aan voor de eerste Themadag 'Woningcartotheek' op 9 maart 2017.

Wat ga je leren tijdens deze eerste Themadag?

  • Hoe je nieuwe data in VIM krijgt en toont in een nieuw scherm;
  • Hoe je een mooi nieuw scherm met tekst, plaatjes en links maakt;
  • Hoe je de woningtypering in VIM optimaliseert;
  • Hoe je schermen uit Analyse toont in Presentatie;
  • Hoe je documenten in VIM kunt tonen;
  • En nog veel meer!

Wat kun je verwachten?
Meedoen aan de themadag betekent dat je persoonlijk contact hebt met Carola van Endt, onze specialist die grondige kennis van het Vastgoedportaal heeft en aan wie je al je vragen kunt stellen. Meedoen aan de training is bovendien dé perfecte manier om met medewerkers van andere corporaties in contact te komen en samen te werken. Kijk bij elkaar in de keuken, deel  schermen met elkaar en wissel contactgegevens uit om met elkaar te blijven sparren na de training.

Voor wie is deze dag geschikt?

  • Beleidsmedewerkers;
  • Medewerkers Bedrijfsbureau;
  • Medewerkers Wonen;
  • Functioneel beheerders;
  • Vastgoedmedewerkers.

Belangstelling
Heb je belangstelling voor de Themadag? Wacht niet te lang, want het aantal plaatsen voor deze training is beperkt. Scroll naar beneden om je direct aan te melden! De Themadag vindt plaats op donderdag 9 maart 2017 op het hoofdkantoor van Batavia Groep in Amsterdam. Ons hoofdkantoor ligt op 5 minuten loopafstand van Station Sloterdijk. De Themadag duurt van 10.00 uur tot 15.00 uur en voor de lunch wordt natuurlijk gezorgd. Neem wel je eigen laptop mee.

Wat kost deze Themadag?
Deze dag kost slechts €175,- exclusief BTW per deelnemer.

Beheerplannen en monitorschermen
Halverwege 2017 zal er een tweede Themadag plaatsvinden, namelijk: Beheerplannen en monitorschermen. Meer informatie over deze Themadag volgt later.

<Macro: (,)>