Uniek is de communicatie met de klant
In mei gaat het Klantvolgsysteem live bij Elan Wonen. Met het Klantvolgsysteem hebben uw medewerkers direct toegang tot alle relevante informatie van de huurders. Deze informatie wordt opgehaald uit het primaire systeem (zoals NCCW, Cegeka-DSA, Itris, etc) aangevuld met informatie uit het VIM Vastgoedportaal, Google Maps en de Kennisbank. Uiteraard is ook een koppeling met een telefooncentrale mogelijk (voor het herkennen van de beller en het doorverbinden naar medewerkers in de organisatie). Het biedt de medewerkers ook de mogelijkheid om verschillende processen te starten, zoals de intake reparatieverzoeken, betalingsregelingen, terugbelverzoeken, overlast melden en tal van andere functionaliteiten.

Uniek is de communicatie met de klant. Ook buiten kantoortijden kan de huurder via een geavanceerd ticketsysteem met uw organisatie communiceren.

KVS-1429x509.jpg

Met de komst van het Klantvolgsysteem is het Archipel verder uitgebreid. Dit concept uit losse modules die elkaar versterken zodra er meer van worden gebruikt. Zo wordt de Kennisbank module op de website, in het huurdersportaal en VIM Vastgoedportaal gebruikt. 

Archipel verbindt de organisatie.

Heb je vragen over het Klantvolgsysteem? 
Neem dan contact op met Steef Bakker via 020 - 5141040 of mail naar steef@bataviagroep.nl