Batavia Groep neemt deel aan het seminar van “balie naar klik” op 28 juni 2016 in Het oude magazijn in Amersfoort. Tijdens dit seminar, dat georganiseerd wordt door De Klantgerichte Corporatie, komen alle aspecten van klantcommunicatie aan bod. Hoe organiseer ik klantcontacten sneller en efficiënter? En hoe klikt dat met de verwachting van de klant? Kijk (en klik mee) met Steef Bakker naar de mogelijkheden van transparant en 100 % digitaal communiceren!

Wat houdt het in?
Tijdens het seminar vertelt Steef over online communicatie met huurders anno 2016 aan de hand van inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Met het Klantvolgsysteem van Batavia Groep wordt transparant en 100% digitaal communiceren de standaard. Deze unieke manier van communiceren brengt alle beschikbare informatie bij elkaar; informatie over de huurder, zijn situatie, zijn woning én alle contacten die daarover zijn geweest. Het systeem herkent de huurder op basis van zijn telefoonnummer waardoor hij direct aan de slag kan. De combinatie met de Kennisbank zorgt ervoor dat u alle informatie direct bij de hand hebt en via alerts springen de belangrijkste kenmerken direct in het oog. Door middel van het ticketsysteem, wordt ieder klantcontact gedocumenteerd. Dit systeem verbindt het Klantvolgsysteem met het Huurdersportaal en de Iwebsite, zorgt voor transparante communicatie met de huurder en is de schakel om 100% digitaal te communiceren! Bent u benieuwd naar de vele mogelijkheden en wilt u de communicatie van uw corporatie optimaliseren? Kom kijken hoe innovatieve corporaties onze producten gebruiken. 

Direct inschrijven
Heb je een klik met dit onderwerp? Schrijf je dan snel in voor dit gratis seminar in Het oude magazijn in Amersfoort.