Hoe een simpel portaal grote veranderingen kan voortbrengen
U ontvangt dagelijks de meest uiteenlopende vragen van huurders. Vragen over onderhoudswerkzaamheden, het huurcontract, geluidsoverlast of reparaties. De antwoorden op deze vragen dwalen door de organisatie; de kennis zit verstopt in de hoofden van medewerkers en is verspreid over Excel-lijstjes en klappertjes. Het gevolg? Kennis is moeilijk te achterhalen, slecht up-to-date te houden en niet digitaal beschikbaar voor medewerkers en huurders. Het geven van uniforme antwoorden is op deze manier een grote uitdaging. Maar waarom kiest u ervoor om bovenstaande problemen in stand te houden, als de oplossing zo simpel is. Kunt u écht een goede reden bedenken om zonder Kennisbank van Batavia Groep verder te gaan?

Wij zien de Kennisbank als dé centrale bron van alle kennis binnen de organisatie. We adviseren corporaties informatie en kennis maar één keer vast te leggen en zelf te bepalen op welke kanalen de kennisitems gepubliceerd worden. Daarom is onze Kennisbank zó opgezet dat het eenvoudig is om items aan te maken en te publiceren. U kunt de Kennisbank zien als een centrale verzamelplaats voor informatie die voor iedereen simpel te benaderen is.

"Wij zien de Kennisbank als dé centrale bron van alle kennis binnen de organisatie"

De Kennisbank vormt een belangrijk onderdeel van Batavia Archipel. Het Batavia Archipel concept vormt een complete en samenhangende groep portalen voor optimalisering van de informatievoorziening voor medewerkers en klanten. U kiest zelf op welke van de Archipel kanalen de informatie wordt getoond. Dat kan op uw eigen website zijn, maar ook op het Huurdersportaal of het Klantvolgsysteem. Implementatie van de Kennisbank zorgt ervoor dat huurders 24/7 antwoord kunnen krijgen op hun vragen, waar en wanneer zij willen. De keuze voor dit portaal is tevens een essentiële stap richting 100% digitale klantbediening. De Kennisbank helpt uw corporatie écht om op een meer professionele en efficiënte manier te werken.
Beeldscherm_Kennisbank.png


Voordelen op een rijtje

  • Vastleggen van kennis gebeurt slechts één keer
  • Een centrale verzamelplaats die makkelijk up-to-date gehouden kan worden
  • Te allen tijde uniforme informatie
  • Snelle implementatie
  • Levering Kennisbank inclusief ruim 300 standaard kennisitems
  • Integratie met andere kanalen
  • Beschikbaar voor medewerker én huurder
  • 1e stap naar kennis- en informatiemanagement
  • Essentiële stap naar 100% digitale klantbediening
  • Informatie 24/7 beschikbaar voor huurders
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Open systeem; andere leveranciers kunnen koppelen

Ook benieuwd naar dit product?
Neem dan contact op met Steef bakker via 
020-5141040 of mail naar steef@bataviagroep.nl.